Reilu ja rehti palveluasenne

Vastaukset kaikkiin kysymyksiin

Kankareen Paalutuksen Tiina Siivonen on useimmiten ensimmäinen linkki asiakkaan ja paaluttajien välillä. Hän on henkilö, joka arvioi kokonaistilannetta, kertoo, miten edetään ja osallistuu tarjouksen laatimiseen.

– Autan paaluttamiseen liittyvissä asioissa ja etsin vastaukset tai oikeat henkilöt vastaamaan, kaikkiin paalutusta koskeviin kysymyksiin, Siivonen kuvailee toimenkuvaansa.

Vaikka tarjouksen laatimista varten tarvitaankin yhteystietojen lisäksi pohjatutkimus, paalukartta sekä tietoa kohteesta ja rakentamisaikataulusta, Siivonen painottaa, ettei mitään tarvitse olla valmiina, kun ensimmäisen kerran ottaa yhteyttä.

– Minulle saa soittaa, vaikka paalutusasiat olisivat vasta alkutekijöissään. Vastaan kysymyksiin ja ohjaan askel kerrallaan asiakasta eteenpäin, hän sanoo.

Siivonen kertoo saavansa paljon puheluita varsinkin yksityisasiakkailta. Kysymyksiä tulee muun muassa paalutustekniikoista, hinnoista, lupa- ja tonttiasioista sekä aikataulusta.

Paalutustöissä kaiken a ja o on aikataulu. Töitä ei nimittäin voi aloittaa ennen kuin esimerkiksi lupa-asiat ovat kunnossa. Siksi liikkeellä kannattaa olla hyvissä ajoin.

– Vastuu siitä, että kaikki asiat on hoidettu kuntoon ennen paalutustöiden aloittamista, on aina asiakkaalla. Haluamme kuitenkin olla auttavana tahona matkassa koko ajan mukana.

Kankareen Paalutuksen palveluasenne on reilu ja rehti. Asiakasta autetaan oikeaan suuntaan ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Työreissuille lähdetään aina yhtä reippaina, oli kyseessä sitten yhden tai tuhannen paalun projekti.

– Se, mitä luvataan, myös pidetään. Hyvin hoidetut urakat ja tyytyväiset asiakkaat puhuvat puolestaan, Siivonen iloitsee.

Lue lisää palveluistamme:

Teraspaalutus talvella

Jätä meille yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Miten voimme palvella?

Jättämällä yhteydenottopyynnön
saat yhteydenoton
kauttamme
aina nopeasti.